Tarjoamme asiantuntevaa IT-tukea omille ITS Support -yritysasiakkaille. Etätukiyhteytemme on helppo käyttää, ja käyttäjät saavat nopeasti apua ongelmiinsa.
ITS Support -asiakkaan käytössä on aina monikanavainen tukipalvelu: priorisoitu tukipuhelin, sähköposti sekä etäyhteys. Saapuneet palvelupyynnöt rekisteröityvät automaattisesti tiketöintijärjestelmään ja asiakas saakin jatkuvasti väliaikatietoa, kun palvelupyynnön ratkaisu etenee vaiheittain.
IT-tuki eli ITS Support -palvelu, sisältää tarvittaessa myös lähitukimahdollisuuden, sillä kaikki ongelmat eivät ratkea etätuen avulla. Ongelma voi vaatia myös muusta syystä teknikon fyysistä paikallaoloa.
Käytössämme on useita edistyneitä työkaluja, joilla avulla asiakkaiden IT-ympäristön toimintaa voidaan seurata jopa 24/7 -tasolla. Katso myös erillinen ITS Maintenance -ylläpitopalvelu.
Lähitukipalvelumme asentaa myös kaikki ohjelmistot ja lisälaitteet käyttökuntoon sekä antaa samalla käyttökoulutuksen käyttäjille.
ITS Support -asiakkaalla on aina nimetty palvelupäällikkö (ks. tarkemmin Palvelupäällikkö-osiosta) sekä nimetyt tekniset asiantuntijat.
Etätuki laskutetaan joustavasti yhden minuutin jaksoissa ja saat etätuen käytöstä aina kuukausittaisen raportin.
Myyntijohtaja
IT-ratkaisut
DNA-asiantuntija
Monitoimilaitteet
Käytämme evästeitä ja muita teknologioita parhaan käyttökokemuksen tarjoamiseksi. Hyväksymällä evästeet sallit meidän kerätä ja käsitellä tietoja, kuten selauskäyttäytymistä ja yksilöllisiä tunnisteita. Jos et hyväksy evästeitä, jotkin sivuston ominaisuudet eivät välttämättä toimi täysin oikein.